Jumaat, 23 Mei 2008

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2007

20/5 ari tu ada majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Peringkat Zon Selatan Tahun 2007.Tuan Rumah tahun nie Penjara Reman Reman Johor Bahru.Majlis pulak buat kat New York Hotel.Kitorang sampai 19/5 coz petang tu ada raptai untuk majlis 20hb.yela, kita nak menghadap orang besar nie kan, mestilah ada protokol.Malam tu ada Majlis Makan Malam ngan TKSu KDN....Pagi tu, kul 8 dah kena ada kat dewan, namun majlis start kul 9.00...sabo je la menunggu.


Penerima AKC Penjara Simpang Renggam 2007


Ngan Abg Azizan(Penjara Kluang)Dulu dia kat PSR
tapi sekarang dah pindah Kluang.Dekat ngan umah dia.


Ngan Kak Liza ' n Liana


Pengantin Baru Kak Liza
***Hadiah Pengantin ea kak?


Ngan Aidil(ooppss......2nang aidil jgn marah ea)
amik gambo je..x amik pun orangnya......:)

so far, majlis berjalan ngan lancar cuma aku memang angin ngan sorang tua x sedar diri nie..aku nie sebenarnya sensitif sangat sekarang nie.so, aku x boleh terima kalau orang bergurau sampai mengaibkan diri aku.memang aku rasa orang tu memang kurang ajar walaupun umur kau ngan bapak aku lagi tua kau.sedar diri sikit ok!rumah kata pergi kubur kata mari....

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers