Selasa, 4 November 2008

Majlis Kawin Kak Suzie

Sabtu lepas majlis kawin kak suzie.Sebagai kawan-kawan yang baik kan so kitorang kenala datang awal, awal pun malam sabtu tu je yang kitorang datang.Itu pun sebab ada majlis khatam.Sori ea kak suzie, bukannya tak nak tolong, namun akak faham sendirila ek..
Dah makin kurang anak dara kat pu3 nie..Dah ramai yang kawin.Bila la pulak masa saya kan?huhu..Kawan-kawan doakan saya ea..Cewah!!!!!!
Suami kak suzie nie askar kat Kem Mahkota..1 tempat la ngan Jonet, kawan baik Peeja.
Malam khatam

Pelamin tema oren ingat kat kiki

Tol....


Kitorang dapat makan saing ngan pengantin, so makanan mestila yang special sikit.Namun picca nan ado, malu la.Nanti apa pulak kata orang,hisy...segan......
To kak suzie, Selamat Pengantin Baru, Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.Jangan nak buli hubby jer....Walau macam manapun, kita tetap boleh meronggeng lagi kan?????

Tiada ulasan: