Isnin, 30 Mac 2009

Merapu Jap...

Banyak benda nak cerita, banyak benda nak luahkan,tapi saya tak ada kesempatan.Saya baru balik dari Kursus Peningkatan Kendiri kat Morib..Banyak pengalaman yang saya dapat dan pelajari.Namun hari nie saya memang betul-betul sibuk.Nanti kat rumah baru boleh update.Memang lama gile saya tak updatekan??
Sebenarnya saya dah rasa macam blog saya nie dah dicerobohi oleh orang2 kat tempat kerja saya.Saya tak kisah kalau sapa2 pun tau apa2 hal kat blog nie, tapi janganlah jadi api dalam sekam...Saya tak suka..Sebab tula saya mendiamkan diri buat seketika...
Huhu...entry nie nampak macam caca marba kan??Nak buat macam mana..otak tengah tak fokus kat satu2 perkara.....Ginila jadinya....
ok la bye peeps......( pinjam ayat peej )

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers