Sabtu, 17 Oktober 2009

Cerita Saya

Diam tak diam kita dah sampai ke penghujung syawal.Kejap je kan rasanya.Raya tahun amat bermakna buat diri saya...Saya mengharapkan agar raya tahun depan saya dah bergelar isteri orang.Besarkan impian saya?
Saya akui, sejak kehadiran dia dalam hidup saya, kehidupan saya agak berubah.Kalau selama ini, masa cuti saya akan dihabiskan bersama ngan rakan2 pu3, skrg tidak lagi..Tapi, saya ngan rakan2 pu3 masih baik macam dulu, cuma dah tak de nak hang out sama2..Lgpun saya tengok, sekarang nie diorg g mana2 pun dah x ajak saya dah, so ada hikmahnya saya berkawan ngan irwan,sekurang2nya masa cuti saya bersama ngan dia n family....
Alhamdulillah, family dia terima dengan baik hubungan kami..Yerla, sebelum nie saya takut hubungan kami tak direstui.
Sebabnya:


1. Dia lagi muda dari saya
2. Dia tak berkawan ngan orang yang sekampung ngan dia (SABAH)

Sebagai orang tua, mestilah mereka nakkan kebahagiaan buat anak2 mereka..Tapi, Alhamdulillah, hubungan kami mendapat restu mereka..Itu yang saya bersyukur sangat2...
Saya berazam untuk mengubah diri saya agar hubungan kami akan berkekalan.Semoga saya akan menjadi lebih sabar dan lebih memahami perasaan orang lain.....

Buat insan yang bernama IRWAN SYAH BIN ABD SEMIN.....terima kasih sayang kerana sudi menyayangi diri ini dan semoga hubungan kita akan berkekalan hingga akhirnya..Saya sayang awak.....

3 ulasan:

ija berkata...

aminnn..moga apa yg shidah hajati dimakbulkan tuhan

pu3shidah berkata...

tq kak ija...

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

amin....
next year...leh raya as wife plak yerk.....jeng jeng jeng....