Rabu, 3 Februari 2010

Tunang Part 1

Majlis pertunangan start kul 5.00 pm.Buat lewat sebab bagi peluang kat bakal mak mertua saya nak buat gubahan hantaran.Wakil dari pihak irwan, en halim ( KIP PSR )...n wakil dari pihak saya lak Wak Naim ( ketua kg )....Masa tu rasanya dah tak tau nak describe macam mana.Sedih, gembira, takut..Semuanya bercampur baur..Mujur ada kak ina yang sentiasa menemankan saya dari majlis bermula hingga majlis habis..
Masa bakal mak mentua saya masuk bilik untuk sarungkan cincin, masa tu lagi rasanya kaki lutut saya dah rasa macam nak tanggal..Ya ALLAH, memang betul2 membuatkan saya rasa tak keruan....
Sarung cincin merisik...
Sarung cincin tunang...
Terima kasih mak :)

Gambar lepas selesai upacara sarung cincin.....
Fuhh...leganya ..........
ok..sambung part 2

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers