Isnin, 15 Mac 2010

Cerita Tengah Malam

Malam tadi ada sdikit ketegangan kat rumah...Dah lama sangat kami adik beradik tahan sabar ngan sikap as.As nie anak pakcik saya yg sebelah rumah...Dia dah ada bf..Tak tau la dah lama kenal ke belum...Tapi, minggu depan nie diorang nak tunang.Bagus la macam tue..
Pakcik n makcik saya nie jenis terlalu percayakan anak n tak de nak tegur anak yg sorang ie...Ayat paling senang nak cakap..."TAKUTKAN ANAK".....Jadi, apa yang boleh saya cakap, apa jua yang anak dia yg sorng nie wat apa2..juz diam jer..x leh nak tegur pun...Alasannya anak dia nie sakit..( sebab pernah jadi kes, as pernah telan panadol 20 biji, n doc sahkan dia nia ada penyakit murung)..JADAHNYERRR....
Perlakuan as ngan zaki nie mmg menyesakkan pandangan mata kitorang.....Peel dah macam laki bini...Pastu, bila malam jer, wat keje kat luar rumah..Kitorang lak keje nyer asyik ngintip diorg jer...Memang panas ati jer....malam tadi penentula..kebeltulan kitorang nmpak diorg keluar bilik yg sama.Apa yang diorang buat tue???Tak tahan ngan keadaan tue, kitorang bagitau la ngan sawal ngan mak yah..Si sawal blh marah kitorang balik.....Memang dayus la sawal nie...Pastu, panggil budak  2 org tue, surh ngaku....Namun, x denya nak ngaku..Siap nak sumpah AlQur'an lagi....Hai...berani betul nak junjung AlQur'an....Tak takut ngan hukuman TUHAN ker??Lupa ke ngan apa yang korang dah buat dlm 3 bulan nie?????
Yang paling tak tahan, as blh cakap ngan kakak...x yah nak amik tahu hal org..Jaga adik sendiri sudah...E eh pompuan nie..Ko nak samakan ngan aku lak......Jadahnya...Memang b****** btulla...Aku tak macam ko la bodoh......Dah salah tetap nak tegakkan benang yang basah....Punyala cari ayat nak balikkan keadaan.Sampai dibandingkan kitorg ngan dia....
Haahahahaha..yang kelakarnya ayin n kakak x de peluang nak cakap....Asyik dia jer yg cakap..
Tak lama lepas tue, dengar bunyi motor, bdk llaki tue dah berambus dah..Kalau tak, hari selasa baru reti2 nak balik....
Salah ker apa yang keluarga kitorg buat??????? 

Tiada ulasan: