Rabu, 31 Mac 2010

Detox Foot

Kita nie kena jaga badan kita sendiri....Daripada apa-apa jua yang kita makan selama nie, mesti badan kita banyak toksin...Sebelum nie, saya ada gak paaki detox KINOHIMITSU.....tp harganya agak mahal.yer la 10 keping RM 57.00..pada saya mahal la tue......Kebetulan ada peg kat AG JB jual detox nie...n harga lak murah..sekeping RM 2.00, so saya cubala.....N saya dah mula merasmikan malam tadi..Pakai start kul 8 n saya buka pagi tad kul 5..

N ini hasilnya.........


Tak sangka banyak gila toksin dalam badan saya.....Nie baru hari pertama pakai....Kak sue pesan, kalau nak kesan yang bagus, dia suruh pakai berterusan selama seminggu nie.....Erm..nampaknya kena pakai seminggu nie terus..Nanti hari ketujuh nak tgk hasilnya..masih hitam lg ke dah kurang......
Umur baru 25 thn dah bayank mcm nie toksin dalam badan kan??Dahla, senam kurang, makanan lak tak pantang.....Macam mn la muda lagi, tp dah ada penyakit..Hisy..minta dijauhkan la..

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers