Jumaat, 2 April 2010

Gaduh

Mood saya hari nie betul2 kedaung..Sebab apa?Sebab saya dah gaduh ngan tunang saya..Ya Allah..kenapala lelaki nie susah sangat nak faham kehendak kita?Janganla ingat kita sayang kat dia, dia tak perlu nak jaga hati kita.Sepatutnya dia semakin memahami saya, nie rasanya makin tak memahami.saya ker yang bersalah?Takkanla kita semua nak kena cakap.Dia x leh nak fikir ker????
Gaduh dari semalam petang, berlarutan sampai malam tadi.Bila keadaan dah semakin tegang, saya putuskan baik saya mendiamkan diri...Saya akui, dia memang pandai memujuk saya.Dan saya selalunya akan mengalah bila dia memujuk..Tapi kali nie saya betul2 terkilan ngan sikap dia..Tak taula sampai bila saya akan bertahan.Walau apapun dia tetap yang saya sayang......
Tuk IRWAN SYAH!!!
tolongla jaga hati saya....Awak insan yang saya sayang...
Awak selalu cakap ngan saya yang awak nak sehidup semati ngan saya,
tapi kenapa awak wat saya macam nie?????

2 ulasan:

Diarihatiku1976 berkata...

waduh.. gaduh plak.. gaduh-gaduh maja takpe dik... jgn gaduh berpanjangan.. ahahkss

shidah berkata...

hahaha....biasala..lgpun org ckp ms alam pertunnagan nie mmg byk dugaan kan?


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers