Rabu, 28 Julai 2010

Budak kecik.....

Kitorang kalau keluar, budak kecik nie selalu akan ngendeng..Kalau dah dia kata nak ikut, janganla cakap x boleh..sure 1 taman akan dengar suara dak kecik nie...Tapi kadang2 terlepas gak..Hehehehe....Tapi seronok kalau g bw irfan..Sebab dalam kereta x akan sunyi punya..Ada jer cerita dia..Pastu kegemaran sama ngan cik wan dia..Dengar lagu kuat2.....Hisy..tekanan jer mak ida dia nie tau.........
(oopppssss.....belajar cara layang anak yer )ahakzzz

Suka sakat dia, tanya sape yang lebih dia sayang...N mesti dia akan cakap sayang cik wan lebih..Sentap mak ida kat situ...Kadang-kadang iwan pun akan lebihkan dia dari saya..Macam hari tue, hadiah irfan dia belikan, tapi saya langsung tak belikan apa2..Sedihnyerr....:(


Lagu favourite dia sekarang nie WALI BAND - BAIK-BAIK SAYANG..Percaya x?dia hafal ok lagu nie..Hisy....

2 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

bagus shidah...sudah mempraktikkan care2 mengambil n menjaga hati budak hik hik hik.....

tu ar, budka ni nak tackle senang jek shidah...kene ikut kehendak dieorg, n kalo nak larang pun kene ckp lembut...baru laaaaa dieorg ni okeh heheeheh

mrs.irwan 2 be berkata...

kak lieya - penat ok nak layan budak sorang nie..hehehehe...perlu ada ketahanan mental dan fizikal..:)