Jumaat, 6 Ogos 2010

HERBALIFE SAYA

Entry kali nie saya nak share tentang produk yang saya amalkan sekarang nie, iaitu HERBALIFE..

Ramai yang inagt HERBALIFE nie adalah makanan herba..hehehe..saya la salah seorangnya dahulu..Sebenarnya HERBALIFE  nie adalah nutrisi..Kiranya macam makanan tambahan kita la......Macam nie la, kalau dulu, sarapan saya adalah segelas teh 'o dan 3 biji kuih....Tapi sekarang nie pagi saya akan minum 2 ltr air teh herbalife, n se gelas jus buah-buahan + shake Formula 1..Rasanya errmmm....memang sedap....


Suasana kat HERBALIFE Caw Simpang Renggam.....




Saat nie baru pukul 7.00 pagi n dalam tempoh setengah jam saya berjaya minum air teh nie sebanyak 2 liter..huhuhuhu......Alhamdulillah, sekarang nie saya dah boleh minum air 10 liter dalam sehari...
Wendy kata, kalau banyak minuma ir badan akan mudah turun, so saya ikutla cara tue.Harap-harap berkesan..



Alhamdulillah, setelah hampir sebulan yang mengamalkan nie disamping senaman yang ringan (kadang2 jer jogging)huhuhu.Berat badan saya dah turun ckit..Dan  yang paling penting, badan saya rasa ringan dan tak rasa letih sangat......

1 ulasan:

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

hidup shidah.....
chayok ler.....sure dah slim melim bulan 12 nanti....


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers