Isnin, 10 Januari 2011

AJL 25

Hari nie semua blog bercerita pasal AJL ke 25 nie..So, saya pun x terkecuali la nak bercerita..
Sebelum tue, credit kat beautifulnara, zon artis tuk semua nie...

MAcam masih tak percaya jer ngan keputusan nie..Tapi, yerla.....juri lagi profesional n adil kan?So, mereka lagi tahu siapa yang lebih layak bergelar juara.


Juara AJL - Ana Rafali ( lagu nie mcm simple sgt la )


Tempat ke 2 - Meet Uncle Hussein ( sy suka lagu nie )


Tempat ke 3 - Hafiz ( lagu favvy saya nie )


Persembahan Terbaik - Faizal Tahir ( memang mantapp la..terbaikkk )


Vokal Terbaik - Hafiz ( tapi rasanya FT lagi mantap kot vokal dia )huhuhuhu


OKla....AJL pun dah melabuhkan tirainya..Cakap2 selepas majlis pasti ada punyakan?Biasala tue...Tapi, apa2 pun keputusan juri adalah muktamad dan juri2 pasti lebih tahu mengenai perkara ini dan mereka sangat2 la arif pasal benda nie....So, tahniah kepada Ana Rafali  dan semua yang menang.....

1 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

tu le kan shidah...dgr2 ramai tak suke laa ana rafali menang...pada akak dah juri dah buat keputusan...dieorg pun pilih bukan berdasasrkan pada populariti tapi pada susunan muzik ngan lagu....

ermmm tapi kan, akak suke show faizal tahir...due2 show die mantop ...nape la die tak menang...eh?...he he he