Selasa, 4 Januari 2011

Majlis Persandingan

Baru sempat nak citer pasal masa hari persandingan......
Kami sanding dalam kul 2.00 pm.
Tengok gambar jer la yerk..Tak tau la nak tulis apa..Idea tak mari la..huhuhuhu...




Kek nie kawan saya buat sendiri.....Memang sedap n puas hati sangat ngan hasilnya..So, sapa2 kawasan Simpang Renggam, Pontian dan yang sewaktu dengannya, bolehla cuba kek dia nie...kalau nak bgtau saya ea....

Kawan2 saya...yg kiri tue bln 2 nie majlis dia..Yg belah kanan tue lak coming soon...hehehehe

 


OK lah..dah selesai majlis nie...Ada photoshoot outdoor, tapi tue semua ada kat fotografer..minggu nie baru dapat gambar2nya..So, nanti dah ada saya upload kat cnie.......

4 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

alahai tomey pasangan pengantin....akak suke tgk pengantin beruniform ni shidah..smartnye lain mcm...lagi2 lalu bawah pedang ni...mmg nampak gah gitu he he he.....

cantik kek kawin ko.....sure cuppies tu kene rebot ngan budak2 kan...

akak tetunggu news uwek2 ko nie he he he

shidah berkata...

tq kak...sedap tau kek nyer..nanti klu lily nak tunang, leh la order ngan kwn shda nie....hehehehe..khabar gembira tue?insyaallah kak..kita tungguuuu ea..hehehe

Ciklinn berkata...

selamat pengantin baru... wh i like bersanding lalu pedang....

tahniah yer... semoga jodoh terus berkekalan hingga akhir hayat

shidah berkata...

tqvvm kak...tuela..alhamdulillah..mmg impian shida nak sanding bwh pedang nie..alhadulillah, jd kenyataan