Selasa, 22 Februari 2011

Kamera Blink2...

Masa majlis kahwin saya yang lepas, benda alah bulat yg kt depan kamera tue dah hilang..Tak taula mcm mn leh jatuh....Nak g kedai beli benda alah tue malas......
So, lebih kurang 2 bulan lebih saya peram jer kamera nie, baru sy decide nak beli manik2 nie tuk tutup benda bulat tue.....
So, tara........




Hehehehe....Dah tak cacat dah saya punya kamera..Dah tak malu kalau nak amik gambar........Sebab dah blink2 dah..Nie semua berjangkit ngan kak vp la nie..hehehe...Saya sangat suka.....

4 ulasan:

eLLy berkata...

Cantekk .. tak payah beli baru. tampal blink blink ajo :P

shidah berkata...

tuela kan kak.....nasib ada penyelamat....heheheehe

edura na'ain berkata...

wahh..wahh..wahh...soooo pinkk!!! sangat keratif okehhh..i loikee!!tp syg camera pink e dah ilang..huhu seraf gantikan ngan yg putih..hehe...sgt cumil mmg xkan jumpa kat kedai lahhh...heheh

shidah berkata...

E- syg sgt ngan kamera pink tue..tue yg sanggup buat tue...hehehehe