Rabu, 23 Februari 2011

Menu Lunch

Hari minggu adalah hari bersama keluarga....Bagi kita yg bekerja nie, hari minggu la hari untuk kita memasak tuk suami kita..Tul x?Bukanla maksud saya hari biasa tue x masak. cuma kdg2 kita juz masak bnda yg simple2 jer kan???So, masa nie la kita nak besarkan perut laki kita..Yer x??hehehehe
Saya pulak mmg dah lama x masak..Suami mmg jarang makan...Kalau mkn pun mkn bnda2 yg ringan2 jerk..Macam buah, biskut @ roti jer....
So, hari tue nie la dia menu saya....


Ayam masak pedas

 

Sayur kangkung + taugeh


Ikan bakar + sambal sama n ulam

Erm..itu jerla pun yang saya masak..Walaupun simple, tapi bila suami makan ngan selera sekali, rasa bahagia sangat kan?????

6 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah...ni kirenye mau tambat perut suami ni hihihihi....pandai kite jage perut suami, makin bahagia laa die ......

mya berkata...

waaaaaaaaaaaa.... laparrrr...

PutRee SeJiNjaNg berkata...

sedap nye ikan bakar tu..teringin nak makan..huhu

shidah berkata...

kak lieya - btul tue kak...lgpun perut laki kita mmg dah ke depan pun..hahahaha(mampus kutuk laki sendiri )
kak mya - saya pun laparrr nie..
Tilla - teringin?????ermm..dah ada ker yunk???

ciktanah berkata...

kak shidah, ayam masak pedas tu air asam pedas yer?

shidah berkata...

yas - bkn asam pedas dik..akak main campak2 jer..ayam masak pedas tue akak gelarkan sendiri..hahaha