Sabtu, 18 Jun 2011

Majlis Kahwin Tawau Part 1

Alhamdulillah......selesai sudah majlis perkahwinan belah suami saya walaupun dah kahwin 6 bulan..Hikhikhik...Nak wat mcm mana, dah kahwin ngan orang jauhkan?Kenala pandai cari masa yang sesuai...
Kami balik 30/5 ari tue..Flight jam 8.50 pg.So, pas subuh dah gerak dari rumah...Kena g awal sebab my sis n BIL kan keje....
So, pengalaman pertama naik flight nie, ok la...Tak la jakun sangat..Hahahahaha.....



Nie kat Lapangan Terbang Sultan Ismail...



Nie lak kat KLIA...


Sementara tgu naik flight, kita ber camwore dulu yerk......





Alhamdulillah, selamat tiba di Tawau jam 5.30 ptg....N kami disambut macam pengantin baru oleh adik2 ipar saya yang comel2 tue..TQVVM la kat korang semua.....
ok...tgu next entry yerkkk

1 ulasan:

ummi anum berkata...

shidah..tahniah...walaupun bru 6 bulan tapi masih dalam mood pengantin baru tu...semoga bahagia hingga akhir hayat..