Sabtu, 10 Disember 2011

Melty Cake

Sejak saya kenal ngan kak Noraini nie, saya memang tak pernah beli kek kat kedai2 kek kat kawasan Simpang Renggam nie..Sebab utamanya, yerla....kita tahu kek yang dibuat tue memang halal kan...Kemudian, kek yang dibuat memang menepati citarasa saya....N yang paling penting keknya sedap....

Yang terbaru, saya order Melty Cake nie dari dia....1st time saya makan kek nie.....

Nie la keknya.....

Kalau ikut kat FB kak Aini, rupa sebanar kek tue macam niela.....


Actually kak Aini nie ada buat macam2 jenis kek...Bukan kek jer, muffin, macaroon, dll.....N kak Aini nie pun berbakat besar dalam jahitan manik..Kalau nak tau lebih lanjut..leh g kat FB beliau yer....


Saya berani suggestkan kat kawan2 saya sebab saya sendiri amat berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberi...N kak Aini nie memang sangat2lah baik n friendly....So, jangan risau, setiap pertanyaan dia akan jawab......

Apa yang saya pasti, anda semua pasti akan berpuashati....

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers