Rabu, 21 Mac 2012

All About My 1st Year

Setiap ibu n bapa yang bakal menerima cahaya mata pasti inginkan yang terbaik buat anak2 mereka....Pastinya setiap detk, saat dan awaktu hendak diabadikan bersama...Dan kami juga tak terkecuali....Kami ingin rakamkan dan catatkan segala perkembangan anak kami nanti..

Dan, disebabkan itu, saya telah memilih untuk membeli Buku All About My 1st Year ini...


Saya beli nie masa saya mengandung 2 bulan..Sebab masa tue ada promosi kat MILKADEAL..Dan kebetulan, kawan saya memerangkap saudara saya pun nak beli, so, saya tumpang sekali membeli...

Buku nie kira diari tuk baby la....Dari saat baby mula lahir ke dunia hingga dia berusia setahun...Segalanya kita tulis kat sini...Bila saatnya baby mula meniarap, mula mengesot,mula merangkak sehinggalah mula baby membesar..


Jadi, apalagi...ibu bapa yang bakal ada anak, bolehla membelinya..Harganya klu x silap saya
 RM 49.95....Sama-sama kita abadikan kenangan-kenangan manis kita bersama si kecik di dalam buku ini...

1 ulasan:

kurus berkata...

zaman akak dulu x der coretan macam nie .. amik gambor punnn simpan dlm album aje ..
skrg nie leh simpan dlm cd atau buat vcd .. macam2 kan ;)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers