Isnin, 5 Mac 2012

Perubahan

Pregnant nie saya punya problem GDM..Atau dalam bahasa paling senang, saya ada kencing manis.....
Bulan 12 masa saya buat kad, berat saya 74kg..ermm..berat kan?..N disebabkan kes nie saya kena control makan saya dan 2 minggu lepas berat saya 70kg..Ermmm...orang pregnant berat bertambah, saya plk turun...N turun pun leh tahan byknya..4kg..huhuhuhu


Nampak tak perbezaannya?
Yang saya perasan bentuk muka saya.....Masa 2 bulan, tgkla..bukan main tembam lagi kan?N gambar yang terbaru nmpk mcm bujur sikitlah muka saya nie....
Risau gak klu berat makin turun jer nie...
Memangla saya kurangkan makan..Tapi sy tetap makan..Cuma makan benda yang diberi jerla..Betul2 ikut nasihat pakar zat pemakanan....
Harap2 7/3 nie berat naik la sikit...tak larat nak kena tegur ngan nurse ngan doktor jer nie...Lagi2 sorg doktor kat klinik nie...Eeee..klu blh tak nak jmpa dia lagi..Jumpa doktor lain pun x per dari jumpa dia....

1 ulasan:

Miminn berkata...

Wahh.. Ok lah kak.. Alhamdulillah.. Seronok kan bila dah turun berat badan? Hehehe