Jumaat, 8 Februari 2013

ISYRAF NAUFAL

CAK!!!!!!! Apa khabar semua???????



 Lama sangat menyepi dari dunia blog..Entahla, mood nak menulis dah tak ada sekarang nie...Lagi2 sejak dah ada si kecik nie, memang masa tue sangat2la emas rasanya..Memanjang tak cukup masa...Kat ofis dah tentu sibuk wat kerja.....Kat rumah pulak memang sibuk ngan anak,laki n hal2 rumah la....

Syukur Alhamdulillah, si kecik saya dah nak masuk 7 bulan. N bln 1 ari tue dia dah mula makan.....Syukur, dia macam mak ayah dia, mmg jenis pemakan..semuanya nak makan..Bagus nak......Senang ibu, semua kamu leh makan........



Ramai yang cakap muka Naufal memang ikut 100% ikut muka ayahnya.....Betulkan???Memang betul2 anak ayahla nie......


N yerla..saya tau, dia ikut saya cuma hidung kembang jerla....Itu jerla yg menampakkan anak jawa..hahaha

Bujang saya nie memang sangat peramah orangnya.....Semua orang yang dia jumpa akan ditegurnya.....Tapi tegur bahasa dia la..N dia jer yang faham bahasa tue..Hikss..mak ko nie mmg x paham.....

Nak jaga si kecik nie memang senang..Asalkan cukup susu,makan n tidur, dia memang tak akan meragam..Tapi, dia memang x nak main sorang2..Kena temankan dia....So, sekarang nie kalau saya nak memasak atau membasuh, saya akan bawa dia g dapur sekali..Tapi.....pastikan semua benda nak kena simpan sebab dah pandai mengemas dah......

Anak2..x sabar nak tunggu dia besar...cepat2 jalan.....

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers