Jumaat, 4 April 2008

Anugerah Kualiti Sektor Awam

Semalam ada taklimat AKSA nie Kat Dewan Auditorium Seri Negeri, Melaka.....Punyalah bersemangat aku nak pegi, kul 4.50 pg zamri dah kejut aku......Thankz abg, kalau abg x kejut, ntah kul bape agaknya ayg bangun......Mana tak nya kul 6.30 pg dah kena gerak dari opis.....jadinya kul 6.00 aku dah kena kuar rmh.....punyala pagi giler aku kuar rumah........biasanya kalau perhimpunan awal bulan pun aku kuar umah kul 6.30 pg, nie punyalah bapak gelap.....takut gak aku kuar umah pg tu......Namun bila aku smpi kat opis x de sape yang dah smpi, aku yg jauh nie dah smpi yang dekat tak smpi lagi......yg ada pn driver tgh kilatkan tayar keta.....aku p naik VOLVO.....Sampai Melaka kul 8.15 pg.....Aku jmpa kwn baru kat sana.....Nama dia ARNI...dia nie Pegawai Tadbir kat KEJORA Kota Tinggi......Best la kwn ngan dia.......InsyaALLAH kalau ada rezeki kita pasti jumpa lagi kan........Bila dengan pasal AKSA nie kan aku rasa mcm tak sanggup je nak masuk..Apa fakta paling best nak ckp ngan bos ek psl nak tolak AKSA nie....Secara jujurnya aku memang tak yakin boleh masuk..Yela, walaupun AP58(a) x de tuk tahu 2007 n sistem kewangan kitorg teratur n ikut Prosedur kewangan yang betul tp aku tetap x yakin....x pelah bos, lg 2 thn kita masuk ea boss!!!!

Tiada ulasan: