Jumaat, 9 Mei 2008

rindunya....

Dah lama x wat n3 nie....apasal ntah x boleh nak log in...hangin betul....banyak sangat berlaku dalam tempoh sebln nie...nak cakap semua rasanya sampai esok pun x siap taip lagi kan?tapi nak cite sikit nie....tadi p la tgk geina cite psl AKC. Alhamdulillah, aku pun dapat AKC tuk thn 2007.rasa penat lelah kita selama nie dihargai.yela, keje baru 4 tahun dah dapat, sedangkan ada lagi staff yang dah keje lebih 10 thn x dpt lagi..apa2 pun nie lah rezeki nama nya...cuma masalah besar nye nie kan (besarlah konon) majlis penyerahan sijil peringkat jabatan akan diadakan pada(pergh skemanya ayat) 15/05/2008. masa tu jugalah aku ada exam PTK kat JB. macam mana ek?2 2 sama penting bagi aku....tolong la......

Tiada ulasan: