Khamis, 17 Julai 2008

Apa cerita ek????


Actually, dalam seminggu nie aku memang x de mood sebab Zamri nak tukar kan?So, bila x de mood nie, mood lainla pulak yang datang..Dah lama sebenarnya aku nak beli benda alah nie, tapi dulu mahal sangat..1 je harga dia RM49.90..Punyalah mahal, x kan nak beli benda macam nie je sampai RM50 kan?So, bila aku jalan2 kat Kluang Parade ari tu, aku nampaklah benda alah nie, tengok harga dah tinggal RM 19.90..Apa lagi belila..Dah murahkan?Benda alah nie letak kat keta..Bila ada cahaya matahari je, benda nie akan bergerak.Seronok lah tengok..Lagi2 bila traffic jam kan?Daripada kita naik angin, baik kita tengok benda nie gerak2...Hilang rasa tension sikit...


Nie pulak gambar last besama ngan Sham.Dia dah dapat tukar Kluang.Dekatla ngan rumah dia.Nak pegi keja pun x payahlah kelam kabut macam nak p keja kat sini..


Nie pulak kebetulan kitorg sama-sama pakai pink, tu yang bergambar sakan tu...


10/7 ari tu ada wat Majlis Perpisahan untuk 3 orang kakitangan awam..PTD En. Wan, dapat memangku M48 kat KDN,S27 En. Farouk dapat pindah kat JKM Johor Bahru n N17 Sham dapat pindah PAROL Kluang..Dahla lelaki kat PSR nie sikit, makin sikitla kakitangan awam kat sini.
Yang bestnya, sekarang nie akulah staff yang paling muda..Best wooo!!!!Sebelum nie Sham rampas takhta aku, sekarang aku berkuasa balik....


p/s:- aku tersentap hati ngan Zamri la.....:(

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers