Isnin, 7 Julai 2008

pu3

Mood untuk menulis tak ada sebenarnya.Tapi aku tergerak nak tulis pasal Pu3UMNO nie..Sebenarnya aku aktif dalm politik nie dah 2 thn...Banyak pengalaman yang aku dapat bila aku masuk dalam bidang politik nie..Antara program terbesar yang aku pernah buat masa Pilihanraya Umum ke-12..Sibuk 24jam...Habis keje jer terus p bilik gerakan buat keje.Hari-hari balik pukul 12/1 pagi...Penat jangan cakaplah, rasanya kalaulah badan boleh cakap, mesti dia dah cakap...Tapi untuk kepentingan politik, kitorang redha je lah...Banyak sangat pengalaman yang aku kutip sepanjang tempoh pilihanraya nie.Kena marah, kena bambu dah macam masuk telinga kanan keluar telinga kiri jer.
Sebenarnya aku nak cakap pasal kawan2 pu3 nie....Yelah, diorangla sebenarnya kawan-kawan rapat aku..Kawan-kawan yang boleh dengar masalah aku, celoteh aku,n yang paling penting bebelan aku..Bak kata Lina, kalau aku tak datang meeting mesti bilik meeting tu senyap je..Yelah, selain kak toyen, aku yang paling kuat membebel...

Seha,mimah n zura - korang memang adik-adik yang ringan tulang...



kak suzie,kak toyen n kak ros - akak-akak, shida sayang sangat kat korang....


kak ila - ketua yang baik, walaupun aku selalu terasa ngan sikap dia, namun aku banyak belajar dari dia.....n jasa dia pada aku tak mungkin dapat aku balas..


kak manja - seorang perahsia


kak toyen - s/u k yg sentiasa bizi...aku sayang kat dia...


seha - adik yang manja n tak berkira kalau buat kerja, walaupun asyik kena marah..
Aku tak taulah, diorang nie baca ke tak blog aku nie...Apa yang aku boleh cakap juz aku nak minta maaf babyak-banyak jika selama nie aku banyak menyusahkan korang semua..Keputusan yang aku kena buat nie adalah keputusan yang sukar, namun aku kena buat jugak agar aku tak manambahkan kesakitan hati orang.Shida minta maaf banyak-banyak..Halalkan makan minum Shida selama nie..Kenangan bersama tak mungkin Shida akan lupakan..Walau apapun Shida harap kita tetap berkawan....

Tiada ulasan: