Isnin, 6 Oktober 2008

Citer Rayer Laa.....

Hi...Selamat kembali bertugas ye semua kawan-kawan...Tp sebenarnya belum ada mood nak keje lagi nie.Masih ingat nak raya je lagi...Tapi nak wat macam mana kalu cuti tu banyak sangat tak pela nak cuti lama2 nie cuti pun x de, ada hati nak duduk rumah lama2..Hari nie nak cite pasal raya ngan kawan2 dulu.Bukan apa, cable camera x bawa.nie pun amik gambar guna h/p ngan cilok gambar dari fs zali..Thanx zali....Kitorang konvoi raya ke4..
Mulanya aku tak dapat ikut sebab raya ke2 tu aku jadi superwoman kat rumah.BAyangkan je la size XL macama ku nie kalau jatuh, x ke macam nangka busuk?Nak wat macam mana dah nasib aku raya taun nie aku memang x leh nak keluar beraya.Duduk rumah je la...
Tapi bila tengok kawan2 berkumpul kan, jeles beb..Sanggup tahan kaki nie nak ikut.Last2 ikut gak diorang...
Kawan2 aku nie ramai yang dah berjaya..Kerja pun gila2 beb..Yela, dulu sklh degil2 semua, x sangka semua berjaya.Aku jugak yang jadi kerani je.Tapi x pe, kerani2 pun aku bangga beb....

***kat rumah dayah.bapak dayah nie dulu guru b.i kitorg merangkap cikgu paling garang kat sklh.

***kat rumah zali..sekarang nie dia jd peg farmasi kat hospital slayang

*** kat rumah aku.....makan mee hoon sup
**kiri- azie,yg nmpk kepala je tu dayat(pakwe azie),zali,dayah,edot,liza,dina,faiz,ita.
***kat rumah cikgu jalijah merangkap guru kelas n guru math
**dari kiri liza,jill,azie,shida,dayah
***rumah dayah makan mee rebus

Habis beraya kul 8.30 mlm.Semua dah lepak tapi semua happy je.Harap-harap konvoi nie akan berterusan sampai bila2.Yela, masa raya je la nie kitorang dapat berkumpul ramai2.Kalau x memang semua sibuk.Yela, semua dah kerja..OOPPPSSSS...salah, edot masih blajar lagi la.....
esok la baru cerita pasal raya ngan family pulak....

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers