Khamis, 9 Oktober 2008

Kehilangan

Saya tak tau nak mula macam mana..Dah setengah bulan kami berjauhan dan sebenarnya saya dengan dia memang semakin jauh...Jauh sangat..Langsung dah tak ada kemesraan antara kami..Saya kehilangan seseorang yang sanggup berkongsi segala cerita,kegembiraan,kesedihan dengan saya....Selama nie saya cuba bersabar namun hari nie sebenarnya kesabaran saya berada dikemuncak..Saya akui perasaan sayang saya pada dia dah berkurangan....Kenapa dia buat saya macam nie?
.
.
.
.
.
.
Saat saya memerlukan dia dalam hidup saya, dia langsung tak hiraukan saya....Seolah-olah macam perigi mencari timba je saya nie sedangkan sebelum nie macam-macam yang dia janji dengan saya..Sekarang mana janji-janji dia?
.
.
Saya nak seseorang yang boleh saya cakap,yang boleh kurangkan masalah saya nie, tapi kawan baik saya tengah betul-betul sibuk..Saya tak nak kacau dia tapi sekarang nie jiwa saya kacau dan bila jiwa saya kacau nie saya teringin sangat nak makan kat oldtownwhitecoffee...Ada sape2 nak temankan saya makan kat situ tak?

1 ulasan:

risanur berkata...

salam shidah,
risa nak juga temankan shidah minum di oldtownwhitecoffee tu tapi jarak antara kita tu jauh sangat...bersabar la dengan segala dugaan yg diberikan...jika ada jodoh tidak kan ke mana...