Isnin, 17 November 2008

Kasut 'n Beg

Huhu..apa kes nie tunjuk gambar kaki ngan kasut nie?Tak dela, saje je nak tunjuk kasut baru.hehehe..Bukan niat nak berlagak tau..Bila tengok ramai orang pakai kasut tumit yang macam nie, saya pun teringin gak nak pakai.Kebetulan masa pegi BILLION ari tu, kat kedai MODANI ada kasut nie, terus zasss beli...
Pastu, masa pergi BP MALL semalam, saje ngada masuk kedai CARLO RINO,sbnrnya tergoda ngan handbag kak vp (he3).Kebetulan saya memang nak cari handbag colour hitam, belek punya belek macam berkenan.Apa lagi beli terus.Huhu..kopak ku bulan nie.Dahla belum gaji lagi..
Sebenarnya saya nak cakap sikit nie, niela beg yang paling mahal saya pernah beli tau....
DAN........susulan dari beli handbag tu, saya pun akhirnya menjadila ahli CARLO RINO....

Dan dengan itu gak, saya telah merasmikan kasut dan handbag tu hari nie...Jalan pun penuh ngan gaya jer..CEH!!!!!(ayat berlagak tul).

3 ulasan:

risanur berkata...

cantik la design beg tu...jelesnye!!!

Zanna_MamaBatrice berkata...

OOO
patut sengih2 erk..
x kasi hint pun pakai h/bag & kasut baru hari nie..
shidah...cun seh h/bag baru tu...
nanti gi CR boleh ler pinjam kad erk..he he he....
seksa tak kaki pakai kasut tu? kak zana sakit kaki ooo pakai kasut camtu....

CiK AiDa berkata...

hiks...
h/b and ksut baru...
aida pun nk suh mak beli la..
heheh...skali mak kasi paannnggg ada la...hiks~~~

aritu ada gak terjah carlo rino..
tp blom der yg berkenan..tp beg sling die chantek...
hehehe..

p/s:bila la duit schorlar nk msuk nie..hiks!!