Sabtu, 27 Disember 2008

Jawab Tag Cik Ian

Saya telah ditag oleh cikIan...OKla...saya jawab ikhlas dari hati saya tau cikIan.....Harap kamu berpuashati k.....
1. What's Your Most Favourite Colour?
ofcoz r pink
(Saya kan pu3)

2.Who Is The Most Important To You?.
Orang2 yang ada kat sekeliling saya

3. How Often Do You Think Of Committing Suicide?.
Saya pun tak fikir lagila...

4. Do You Think You Have Enough Confidence?.
Biasa jer
5. How Many Babies Do You Want?.
Tak kisah la....Tapi kalau dapat sepasang pun ok gak...

6. Do You Believe In Seeing A Rainbow After The Rain?.
Tak la tapi kalau pas ujan tu biasanya ada kan?

7. What's Your Goal Next Year?.
Nak kawin....hehe boleh tak?
(Ye r, taun depan umur dah 25 kan cik Ian?

8. Who'll You Miss The Most, If You Don't Talk To Them?.
Mytruly friend...Faizal...
(Dia nie kawan saya yang selalu saya susahkan...huahua)

9. Do You Think The Person Who Tag You, Like To Play Kidnapping?.
Takla..cik Ian adalah seorang yang baik....
(Dia nie kawan saya dari seklh tau)

10. What Do You Want For Christmas?.
Disebabkan saya jawab tag nie after krismas, so jawapan saya adalah.............
Saya telah menghabiskan duit saya sebab berjoli sakan.....
11. What Is Your Bad Habit?.
Suka buat muka blur...
(Orang biasa marah...abis, nak wat macam maner)

12. Do You Have A Secret Crush?.
Ada kot....
(Dah nama rahsiakan?so tak blh nak bgtau r)

13. Do You Cherish Every Single Friendship Of Yours?.
Yes....
(Saya sayang semua kawan2 saya?
14. What Does Flying Mean To You?.
Bebas
(Saya nak bebas dari sesuatu)
15. What Do You Crave For The Most Currently?.
Tido.....
16. Are You Single / Relationship?.
Single lar
(sebab saya dah tak kawan dengan dia)

17. What Have You Done To Yourself To Make Yourself Happy?.
Pergi shopping n makan....
(Nikmatnyerrrrr)
18. How's Your Day?.
Happy
(Sebab hari nie akhirnya dapat d/load ym)

19. If You Were Asked To Make A Wish, What Would You Ask For?.
Semoga saya cepat naik pangkat....
20. I Tag :.
tak nak tag sapa2 la......
OK dah siap......

Tiada ulasan: