Isnin, 29 Disember 2008

Majlis Perkahwinan Ayn 'n Suhaib

Sabtu lepas ada majlis perkahwinan salah seorang kawan baik saya masa sekolah.Nurulain a.k.a elok.Huhu...dah kawin dah dia nie.Nikah hari Jumaat,malamnyer ada malam berinai.Tapi saya tak dapat datang tuk 2 majlis tu.Ada beberapa masalah yang tak dapat dielakkan.
Saya pergi dalam pukul 2 ptg saing ngan Dina,Edot n Ita.Sampai rumah ain jer rupa2nya kawan yang lain dah sampai.Apalagi dah macam reunion ar kitorang.
Makanan memang sedap giler..Tapi gambar makanan memang tak ada la..Masa tu ngah sibuk tgk pengantin berarak.
Raja Sehari - NurulAin bte Kamal

Kami ngan pengantin

Masa nie pengantin tengah makan kat luar n kitorang pulak mengambil alih pelamin diaorang.Memang haru biru sunggu masa nie, dah tak rupa macam orang umur 24 thn massing2.Macam budak sekolah jer perangai masing2.Nie kalau mak mertua nampak muka anak menantu macam nie, mesti cancella...


Nati,Edot,Shidah 'n Dina
Aksi sengal dari CT,Liza 'n Ita.....
Ayn nie orangnyer giler2 ckit.Ada ke patut masa rengah sanding dia boleh lambai2 n cakap ngan kitorang.Memang tak senonoh betulla pengantin nie.Dahla si Suhaib tu diam jer...Memang kontra betul ngan si Ain nie.
Suhaib nie orang Langkawi.Kalau saya masih kawan ngan Zamri mesti saya ngan Ain dapat oarng dari tempat yang samakan.Tapi, dah bukan jodoh saya kan?
Semoga berbahagia hingga akhir hayat untuk pengantin...Diorang nie honeymoon kat Qattar.Sebabnyer 2-2 kena outstation kat sana n honeymoon kat pelantar minyak.Kesiannyer diorang......

Tiada ulasan: