Khamis, 1 Januari 2009

SELAMAT TAHUN BARU

Salam Ma'al Hijrah 1430 dan Selamat Tahun Baru 2009 buat semua kawan-kawan yang saya sayangi.Semoga kehadiran tahun baru ini akan membawa 1001 kebahagian,kerahmatan buat kita semua.Apa yang terjadi sepanjang tahun 2008M dan 1429H kita dapat jadikan iktibar..



zwani.com myspace graphic comments

Kat sini, saya nak bagi kiss kat kawan-kawan sempena tahun baru nie k..Ambilla ciuman nie ea...:D

zwani.com myspace graphic comments

Start hari nie,saya dah tukar masa kerja saya.Saya ambik pukul 7.30 pg dan balik 4.30 ptg.So, bermula hari nie gak, saya kena bangun pagi pukul 5.30 pg..Yela, minggu depan kan dah bermula hari persekolahan.

Tak sangka,adik dah umur 7 tahun.sekejap jer rasanya.Semakin meningkat umur adik, semakin takut saya rasa.Saya tak tau macam mana nak berterus terang ngan dia.Besar sangat tanggungjawab kami pada dia.Macam mana kami nak cakap ngan dia?Apa kami nak jawab kalau dia tanya benda yang paling saya takut dia tanya?Saya memang tak punya kekuatan untuk buat semua tu..

Tiada ulasan: