Jumaat, 9 Januari 2009

Muka budak boring kat sekolah....

Actually gambar nie saya ambik masa 1st day sekolah.Keadaan kat sekolah agama.Masa nie dia belum ada kawan lagi.Keadaan masa nie memang kecoh sangat kat sekolah.Dah macam pasar.Memang berbeza keadaan masa kat sekolah kebangsaan ngan sekolah agama nie.Sekolah kebangsaan rasanya lebih sistematik.Ibubapa pun tak dibenarkan tunggu anak2 kat sekolah, namun kat sekolah agama nie ibubapa duduk sama2 ngan anak kat dalam kelas.


Farhana 'n Ain


Muka mengantuk + boring....


Saya ada rasa terkilan sikitla ngan segelintir sikap ibu2 nie.Bukan saya nak mempertikaikan pakaian orang.Itu hak masing-masingkan?Tapi kalau boleh pakaian tu kenala kena pada tempatkan?Dah tau nak hantar anak pergi sekolah agama, yang kau pakai skirt atas lutut tu apahal?Dahtu, tudung anak kau punyalah labuh.Kan orang tengok dah pelik tu.Kau kenalah ingat kita nie kat kampung.Bukannya kat bandar.
Saya cuma meluahkan apa yang saya lihat, saya tak fokus kat sesiapa.Sebab saya pun sebenarnya kadang2 free hair..Cuma kita kenalah pandai sesuaikan diri dengan tempat dan keadaan.

Tiada ulasan: