Khamis, 22 Januari 2009

PICC

Saya baru balik dari PICC.Ada taklimat Bajet 2010-2011 peringkat KDN.Sampai Kajang semalam petang pukul 6.30 ptg.Sampai2 jer kat hotel,apasal gelap semacam jer, rupanya black out..Untuk makluman saya menginap kat UPtown Hotel..
Dahla, saya dapat bilik yang tak ada tingkap, punyalah gelap.....Letak beg terusla turun pegi Metro Kajang.Rupa2ya kat situ pun black out gak.Aduh!!!!!!dahla lapar giler, nak makan pun tak boleh cz felap.Ambik keputusan balik jerla kat bilik.
Ada balik elektrik pukul 9.00 mlm.apa lagi berdesup terus mandi n turun pegi cari makanan..Tak tau nak makan apa, zasss terus pegi oldtown, sbb kat situ jer yang orang tak ramai.Kat Secret Recipe ramai sangat orang.
Habis makan jer, terus naik bilik, dah tak larat nak pegi mana2.Saya nie jenis susah tukar tempat tidur, apalagi tak tidurla saya semalaman..............
First time ar saya sampai PICC nie.Bayangkan jerla, kat KDN nie ada 8 jabatan n setiap jabatan ada banyak PTJ.Jadi, boleh bayangkan jerla berapa ramainya orang kat situ....Saya jumpala ngan kawan2 masa induksi dulu....Bolehla cakap mcm reunion jap kat situ.Yang tak bestnya, saya jumpa ngan orang yang pernah menjadi seorang yang sangat penting dalam hidup saya.Punyalah saya terperanjat n tak sangka boleh jumpa dia lagi.Dia punya tengok saya, sampai saya naik takut....
Nanti sambung lagi la..Laparla nie....Nak cari makanan jap....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers