Isnin, 2 Februari 2009

Saat Dia Tidur...

Lama giler tak update blog.Tahun nie sbnrnya tahun yang saya rasa sangat sibuk awal2 tahun.Bagi sape2 yang keje ngan gomen, mesti tau yg sekarang nie ngah sibuk ngan Cadangan Bajet 2010 & 2011.Esok saya kena pegi IPPM, ada kursus Bajet kat sana 2 ari..OK....1st entry nie saya nak tunjukkan gambar irfan masa tido..
Tengok tu, tido sambil menongkat dagu.Hai, dok fikir apa tu sayang?Macam memikirkan hal negara jer buah hati mak ida nie tau...Niela penawar hati kat rumah selain dari adik.Namun dengan ucu dia asyik nak bertekak jer..
Hi, pening kepala kalau diorang nie dah bertekak.Yang Ucu tak nak mengalah, yang Irfan pulak asyik nak dengki jer ucunyer.
Namun, bila kita marah dia, dia blh buat muka toya jer, macm tak bersalah langsung.Irfan nie bagus tau ingatan dia,cthnya dia ambil kunci almari saya pagi, bila petang saya tanya mana kunci tu, dia blh tunjuk kat mana dia letak walaupun tempat tu tersorok.So, kitorang tak takut hilangla barang2 yg dia pegang cz dia akan ingat kat mana dia letak barang2 tu..
Hehe..hebat tak anak sedara saya?

Tiada ulasan: