Isnin, 2 Februari 2009

Dinner + Birthday...

Nie pulak citer hari rabu @ khamis (hehe....x ingatla).Kak Ila ada wat surprise party wat AJK pu3 yang lahir bln Jan..Kitorang makan kat apantah nama cafe tu, x ingatla....Tapi kat Kluang depan Stesen Minyak Shell n dekat ngan Kluang Mall.Kak zana, apa nama cafe tu ek?Ala, cafe tu kakak kak Nani yang punya.Akak tlg ea??????
Nie meja tuk yang dirai.Masing2 muka toya jer cz kena ddk jauh dari kwn2...Yela, diorang kena ddk ngn org2 ado2...
B4 start majlis kita posing dulu.Namun yang xcited nak b'gambo muka yang sama jer...Yang lain tu sopan sungguh.




Nie kak toyen merangkap perancang kedua majlis nie...
Kitorang lagi dan lagi.....

Kelakar ek muka saya pakai tudung nie?
Kami gak....
Orang tengah makan sibuk nak ambik gambar...Kepoh betulla diorang nie...
Niela muka org2 yg telah terkejut sebab tak sangka ada surprise...(kecuali yg kiri sekali) seha nie mmg pantang org nak ambik gamba, sepantas kilat jer dia nie menyelit...

birthday girlz wif kak ila,kak fiza (ooppppssss.....k. fiza pun lahir bln Jan) n kak nani
Potong kek...
Acara terakhir....karaoke.........
Ramai gak yang menyumbangkan suara malam tu, namun apakan daya, bateri ku telah habis n hanya gambar mereka sahaja yang sempat diambil..
Habis majlis pukul 11 mlm n terus balik.Namun dah tak larat nak balik rumah tidur terus rumah kak ila.Namun pagi2 dah balik cz nak kena p kluang nak uruskan hal adik.....

Tiada ulasan: