Isnin, 2 Februari 2009

Selamat Pengantin Baru...

Hehe..Nie memang lama punya cerita yang saya nak cerita.Ahad minggu lepas, kawan 1 sklh saya kawin.Act. dia dah nikah lama, cuma baru buat majlis jer.Disebabkan ahad tu ada banyak sangat kenduri, so saya terpaksalah pegi awal sikit.Tak saing ngan member2 yang lain pun.Terpaksala..Nak wat macm mana.
Nie la kawan saya..Lilis....Suami dia orang dekat jer, 1 kampung ngan dia.Selang berapa buah rumah jer.Senang, raya tak yah gaduh nak balik mana.
Untuk Lilis, selamat menempuh alam baru.Semoga kebahagiaan terpancar dalam hidup kalian.Balik dari rumah Lilis terus pegi majlis kawin anak staff penjara.Kat situ saya tak ambik gambar sebab malas nak bawa turun kamera.Pelamin memang cantik cz colour merah putih.Betul2 sama ngan masa majlis kahwin kakak.Yela, dah namanya guna pak andam yang sama kan?Namun, saya rasa kakak lagi solek cantik arrr.Tapi tu pendapat saya la....
Habis kat situ terus pegi Felda Ayer Hitam, ada majlis Cukur jambul anak Ijan.
Tu cerita jap lagi....

Tiada ulasan: