Sabtu, 2 Mei 2009

Sunset

Cantik kan pemandangan nie?Semalam petang setelah seharian tak keluar pergi mana-mana, akhirnya dapat gak kuar rumah..Tak pegi manapun, juz pegi pantai Punggur...Pegi pun dah pukul 6 pm.Ingatkan orang dah tak ramai..Rupanya ramai lagi...
Dulu pantai nie boleh mandi, tapi sekarang sayang sangat..Dah tak boleh nak mandi..Dah banyak kena tambak....

My lovely sister...

Dah macam OKU jer masa nak posing macam nie semalam....




Nie lak pemandangan masa kul 7 n kitorang dah nak balik.....

Hari nie ada banyak jemputan perkahwinan..Aduh..nak kena skip gak nie.....Tapi semua kawan macam mana ek??Kang kalau tak pegi, masa saya kawin, diorang tak datang rumah saya lak...Aduhh..parah nie.....

1 ulasan:

Eazyshop2u berkata...

Hi. Come and visit us at http://eazyshop2u.blogspot.com for a good quality, branded and affordable children clothing. New stock arrived!! OshKosh, Mothercare, Carter's, Oilily...Grab yours while stock last!!

TQ