Sabtu, 26 Disember 2009

Preparation

Diam tak diam dah tinggal sebulan jer majlis pertunangan kitorang akan berlangsung...Barang-barang pun banyak dah beli..Tinggal sikit jer lagi nak beli.Tak apa, pelan-pelan..Minggu lepas dah beli cincin kat Plaza Angsana..Perghh,..rambang mata btul tgk koleksi cincin-cincin kat situ..Habis semua Kedai Emas kitorang pegi, di Wah Chan,Poh Kong,De Gems termasuklah Habib Jewels pun kitorang masuk...Kalau tengok harga emas sekarang, alahai takutnya dah membeli emas, tapi nak wat macam mana, takkanlah nak suruh iwan beli silver 925 lak kan?Kenala beli gakkan?Tak pe B,nie untuk kebahagiaan kita gak kan???Ceh......31.01.2010.......Tak sabarnya nak tunggu tarikh tu....Baju tunang pun dah siap..tinggal nak jahit manik jerr....Tak pe, tu serahkan kat pakar..Kalau nak harap tuan badan jahit manik sendiri, alamatnya tak taula jadinya macam mana..ginila nasib orang tak ada seni...
Tapi, dugaan nak bertunang nie...Tak taula nak cakap..sikit-sikit nak bergaduh...Masa cari cincin ari tu jer dah mula perang dingin..Mujurla cuma kejap jer....Tapi saya dah sisipkan dalam hati yang saya kena banyakkan bersabar..tak boleh nak ikut keras kepala sendiri jer.....
Nak buat pattern mcm mana nie ek tuk hantaran????

Tiada ulasan: