Ahad, 10 Januari 2010

Silent Mode

Roh malas mmg dah menular kat dalam diri nie.Nak buat apa pun malas...Semalam kan jumaat, so baik hati pakaila jubah.Kaler oren..

Motif amik gambo kat cnie????Nak tunjuk sebenarnya macam dah sama jer baju aku ngan pokok bunga ngan langsir tukan????hahahaha...sajer jer nak wat seni kat sini.Ntah apa2 jer la shidah oi.....Eh jap!!!!!!!aku nampak kurus bila pakai bju nie kan??hahahaha..


Nie lak gambo 2 org blogger..Sorang blogger tegar, sorang lagi blogger yang memang tak tegar langsung.
Dah tinggal 3 minggu jer lagi majlis,tapi aku relax jerr..Barang dah beli, tapi 1 apa pun aku tak gubah lagi.Macam mana nie???OK..mood rajin dah masuk..nak wat hantaran dulu yer...

Tiada ulasan: