Selasa, 13 April 2010

Jom Tengok Ikan

Nie cerita 2 minggu lepas kot...Kitorang g melawat pusat ternakan ikan kat Ayer Bemban...
Indahnya ciptaan ALLAH kan??Terus terang saya tak pernah jumpa ikan macam nie.....Nie ikan toman kan?Ke bukan ek?Tapi saya rasa nie ikan toman..Tengokla betapa lengkuknya ia....


Nie lak ikan pari yer pada sape yg x tau....


Ermm..kat cnie memang banyak jenis ikan la.....Nak tengok ikan paling besar pun ada....



Last but not least..model utama ku ini...Sori sayang...kakakmu nie dah lama tak bawa kamu berjalan-jalan..Tapi minggu lepas happy sangat kan????

Erm.....tempat nie ada kat Ayer Bemban Kulai...Nama tempat saya tak ingatla....Tapi tempatnya ada pusat memancing..So, orang Johor, bolehla pegi yerr....

1 ulasan:

Mapia Officer berkata...

menarik post ni...like like like...