Khamis, 26 Ogos 2010

Akhirnya....

Semalam, teringin sangat nak makan sup makaroni...So, balik keje semalam terus g beli bahan-bahan....
N balik terus zass bersilat kat dapur menyediakan menu idaman saya nie..Ahakzz.....
.
.
.
.
.
So, niela hasilnya.......

Rasa dia, ermm.. biasa jer la...Dah nama pun sup kan, cuma tukar mee hoon ngan makaroni..So, sama jer la macam sup-sup yang hari-hari saya masak tue...
So, alhamdulillah..lepas dah hajat dihati..
Petang nie nak masak apa pulak ek?????

4 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

ADUH BYKnye isi dlm sup ko ni shidah...kecur dah akak tgk nie tau....dlm peti ais ade semangkuk tulang2 ayam ....buat sup mcm ko ni pun sedap jugak heheeheheheh....

kdg2 boringkan makan nasi.....mee atau mihun laa penggantinye

smiley berkata...

fuh...soup macaroni memang superb best la kak...tengok gambar akk nyer soup tuh..memang menggiurkan..

regards,
Triplesmiley & 1 Sweet Love

mrs.irwan 2 be berkata...

kak lieya - yupp..btul kak...mmg byk isi dri makaroni...sayur jer tu tau.....

mrs.irwan 2 be berkata...

smiley - hehehe..sup bias jer...cma tukar makaroni jer dr selalu..hahaha