Rabu, 18 Ogos 2010

Exam KPSL

Ermm... 2 ari exam yang penuh mencabar.....17 n 18/8- semalam n ari nie la...Saya g ngada2 mohon exam KPSL tuk jawatan W27..Sape2 yang keje gomen tue tau la yer....
Mula-mula ingatkan nak tdo JB jer..Tapi, bila fikir2 kan ngah bulan puasa nie, baik berulang jer..Lagipun bukannya jauh manapun...N yang paling best, en tunang saya telah apply cuti n hantar saya tuk 2 ari nie..TQ syg...

Kul 6.30 dah gerak dari rumah..Hehehe.punyala bersemangat nak g exam..Yerla..tau jer la jalan JB tue, klu lambat sikit, ermm alamatnya tersekat dlm traffic jammed la..N sebab dah awal dari rumah, makanya lum kul 8 dah terpacak kat Kolej Islam tue..hehehe...

(Sumber rujukan saya)
Semalam punya soalan memang buat saya nak menangis...Betul2 mencabar n susah..Saya redha jer la ngan jawapan yang saya bagi....Yerla..kalau saya nie betul2 baca buku, mungkin boleh jawab..Nie seminggu nak exam, baru sibuk cari buku..Baru sibuk selak-selak buku..Walaupun boleh rujuk buku, namun x dan nak cari..
Tapi nie pengalaman wat saya la...So, pas nie kalau nak g amik exam, make sure buat persediaan awal-awal.....

(huhuhu..kesian dia boring kena tunggu tunang dia g jwb peksa)
OK la..apa2 pun tunggu jer la keputusannya..Yang pasti, tahun depan g amik lagi..Hehehehe

2 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

alahai shidah...baik cik abe mu temankan adik sayang di pi exam hah...boring2 dlm keter hah heheeheheh....

insyaallah, kalo ade rezeki shidah...ade laa tu.....good luck yeak dear....moga2 dpt w27 tu...amin

mrs.irwan 2 be berkata...

hehehe...berkorbankak tuk tunang dia..ahakzzz....insyallah kak...harap2 lulus..tp klu x, g lg thn depan..hehehe