Rabu, 18 Ogos 2010

Puasa Bersama HERBALIFE...

Alhamdulillah dah 8 hari kita berpuasa...Sekejap jer kan...Teruja tgk blog kawan-kawan cerita tentang menu juadah berbuka puasa korang..Hehehe..memang betul2 sedap la.....
Tahun nie saya sahur juz minum shake HERBALIFE jer...Mula2 takut gak tak tahan...Tapi, alhamdulillah, saya bertahan sampai petang...Masa berbuka lak saya kena makan nasi sikit, sebab kalau x makan, perut saya rasa dicucuk-cucuk..So, kenala mkn ckit......


Nie shake saya pagi tadi...Dragon Fruit + Epal..ermmm..sedap hingga menjilat jari....
So, sape2 yang nak sihat n kurus, bolehla contact saya..Hehehehe

4 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

WAH shidah pun dah gune herbalife yeak.....ni persediaan mau kurus utkkawin ke nie ...ehem ehem heheeheh....bagus2...moga impian tercapai okey....displin kene kuat...

mrs.irwan 2 be berkata...

hehehe....persediaan tuk kawin n kurus kak...hehehe....

mya berkata...

nak kurusssss...

mrs.irwan 2 be berkata...

kak mya - jom kita kurus sama2..:)