Selasa, 24 Ogos 2010

Manjakan Muka

Biasala..dah nama pun org perempuan kan?Jaga muka tue memang sangat penting..Yerla....kita kenala jaga badan dari atas kepala hingga bawah kaki.....
Saya pun tak terlepas yer...huhuhu..Biasanya sebulan sekali saya akan wat mask kat muka nie..

N Produk yang saya guna adalah GARNIER..ermm..pakai yang murah sudah..hehehe..Tak mampu ok nak pakai yang mahal-mahal..hahaha


Pakai biasanya dalam tempoh 1/2 jam hingga sejam..Kalau ikut arahan, 20 mnt jer..Tapi saya lajakkan sampai sejam..Biar betul-betul meresap......


N hasilnya...

TARA...


Tapi kadang-kadang saya pakai cara org dulu-dulu gak..Guna putih telur...Memang best tau kalau pakai telur nie..Kulit muka memang rasa tegang...Pastu, masa tarik tue, kita punya pimple, white head n black head akan ikut keluar..Memang nampak.....Tapi, tue la, klu pakai putih telur nie, kita x leh sape2 kacau n b'ckp...Kalau cakap, ermm...katanya kedut akan kekal..Tak tau la pulak saya....

Dah nak kawin nie, kenala start wat benda2 nie..Ermm..bila nak g spa nie ek??hehehehe

4 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

amboi2...org nak kawin nie....dah start2 jaga badan n kulit nie...auwwww!!! heheeheheh

best ke shidah pakai mask tu...cam best jek tgk ko pakai...nanti akak try gak le beli sepeket gitu, wat cube heheeheeh.....

Ciklinn berkata...

hihihi biasala lieya... mesti kasi berseri2 kan dik...

yer lo kena try nie...

shidah berkata...

kak lieya - hehehe..persediaan awal kak..hahaha

shidah berkata...

ciklinn - jom try..:)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers