Jumaat, 3 September 2010

Mercun x de...kita main bunga api yerk...

TAhun nie, langsung x beli mercun..Juz beli bunga api tuk budak2 jer..Yerla...dah duduk taman kan..Kenala jaga hati jiran2...Hehehe...see..baik tak jiran2 mendapat jiran seperti saya?Huhuhuhu......

CT, adik n irfan

Dah x de kerja..kat pasu pun nak dibakar...hisy2..Sape punyer keje la nie kan????

Haa...dapat dah sape punya angkara....


Tapikan....bukan budak2 tau yang over semangat main bunga api.....Orang nie yang lebih semangat..Hahahaha...Yerla....x dapat nak main mercun, bunga api pun layan......


See..macam2 aksi dia buat.......
Oh tidak..Lagi 3 ari jer dia nak balik kampung...Waaaa....2 minggu nanti tak jumpa..:(..sob sob....
Nasibla dah duduk kat taman nie..Bolehla 3g ari2...Kalau b4 nie, nak 3g kena kuar..Sekarang dah x pyh dah...Kat rumah jer pun dah ok..Best3x....
Baju raya parents en tunang pun dah beli..Tema diorang tahun nie PINK!!!!!!Wah..macam tau2 jer kegemaran bakal menantu dia nie kaler pink....So, kuasa membeli baju tue diserahkan bulat2 kat saya....Harap2 diorang sukala ngan baju2 tue..Kuih raya n kerepek2 tuk bawa balik Tawau pun dah setel..Tinggal en tunang jer nak setelkan tuk pembungkusan....Tu pun dia dah membebel beg tak muat..Hahahaha....Sabar ea sayang.....Balik kampung setahun sekali kan...So, mestila byk barang2 yang nak di bawa...=)

Hahaha...cerita kata atas pasal bunga api...Tapi tercampur seklai ngan persiapan raya..Tak perla..kira all in 1 la nie....

1 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

bunge api la syok shidah...tahun lepas akak beli berpastik2...mia n mija main sikit2 jek sebab takut2...tak tau laa tahun ni camne...kalo takut lagi, sah2 le aku yg menggelinjang telompat2 main heheeheheh