Isnin, 20 September 2010

Raya wif my friends

Cerita raya ke-5....Tahun lepas saya x dapat joint sebab saya kerja.So, tahun nie saya paksa gak join sebab tahun depan tak tentu boleh joint..Yerla..tahun depan kan dah ber23..So, susah ckit nak cakap kalau nak joint...Harap2 dapat la ikut....Tak per..tue citer tahun depan.Ahakzzz.....
Lambat update sebab zali baru upload gambar2 nie..Yer lorr dia pakai DSLR..Bila dia kuarkan DSLR dia tue, dan2 terus x kuarkan kamera comel saya....Ahakzz..Sogan denn.......
Saya cilok ckit2 jer gambar nie.......

Rumah comel saya

Rumah Amru

Rumah Zali

Menikmati makanan kat umah amru..serius sedap....


Gambar ramai2 kat umah Dayah.....


Serius, rindu sangat2 ngan zaman sekolah dulu..Tak sangka dah 9 tahun tinggalkan sekolah..Bayangkan dulu semuanya leh tahan degil2...Budak2 jer..Sekarang ramai yang dah berkerjaya...Ada yang dah kahwin pun..Tahun depan lagi ramai yang kahwin..Dulu, abis2 sekolah jer...Bila kuar mcm nie citer2 pasal study2..Pastu, tahun berikutnya citer pasal kerja2 lak.......Kali nie banyak citer pasal persiapan nak kahwin lak...Tahun depan mesti citer pasal anak2 pulak..Hahaha..Mula dah merepek.....

9 ulasan:

~~Ciklinn~~ berkata...

hamboiii bukan main beraya ha...

selamat hari raya dik

Redbloodsnow berkata...

Eeee..bestnyerr raya ngan gurls. zie lak berkepit beraya ngan tunang jer..hehehe

☆ lieya latif ☆ berkata...

meriah sakan raye ko shidah....time2 raye ni laa dpt jumpe kawan2 kan...kalo tak, mmg susah gitu.....raye ni boleh di katekan gathering jugak laaa


betul tu, tahun depan dah bersuami...beranak bagai...takut tak sempat nak jumpe2 kawan nieh....

mrs.irwan 2 be berkata...

Ciklinn ~ Selamat Hari raya kak

mrs.irwan 2 be berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mrs.irwan 2 be berkata...

Zie ~ tuela..nak wat macam mana..tunang kita balik cnie 17hb...so, sementara tunang kat kg, tu yg beraya sakan ngan kwn2..dia dah balik, baru g ngan dia lak..hehehe...kena adil

mrs.irwan 2 be berkata...

Kak lieya - btul tue kak..Lagila sekarang nie semua dah ddk jauh..tme nie la dpt berkumpul...lagipun thn depan x tau dpt joint ke x...

green apple berkata...

rajin2 lah beraya sebelum dapat 'extra luggage' macam akak ni, konfem terbantut selera kau nak beraya okkk.

dinamarliana berkata...

oiii..gmbr legend ni.hahaha..rinduuuuu