Jumaat, 25 Februari 2011

Aku KAYA


Korang tau x nie duit dr negara mana n berapa jumlah jumlahnya?....
Pandainya korang..Nie duit dari Negara Vietnam....'DONG'....
Officemate saya minggu depan nak g bercuti  kat Vietnam...So, dia pun sibuklah nak tukar duit RM ke DONG nie....Rupanya x semua money changer kat Johor nie ada duit DONG nie....So, menjajau gakla dia mencari....Mujur en GOOGLE byk membantu....
Nak tau x brp semuanya...5.5 juta ok..wahhh....jutawan tue..Hahahahha......
Tapi, bila convert kt RM, bru bape??
Macam duit RM 5.00 kita kan???

X perla..sempatlah kak yam jadi jutawan kejap....hehehe
Bestnya kan org g jalan2 nie kan???Ermm..bila la giliran saya pulakan???Nak kena simpan duit byk2 nie.....Start hari nie, makan biskut jer..Nak simpan duit nak g oversea....

2 ulasan:

eLLy berkata...

akak pun teringin nak ke overseas nie.. tapi bila ye .. hurmmmm

☆ lieya latif ☆ berkata...

kikiki...boleh jek shidah....gi bandung...dah sorga soping...patu nilai mata wang die pun rendah dari kite...syok tau...bawak seribu pun dah mcm2 leh soping...