Isnin, 28 Februari 2011

Cuti-Cuti Malaysia Part 2

Hujung minggu lepas, kami n kwn2 g bercuti kat Teluk Ramunia, Kota Tinggi.....
Yang pergi KIP Zulkifli n family, Ip Khidzir n family, Ip Erwin n wife, Ip Zamzurin n wife  n kami.....
Percutian yang sangat menyeronokkan....Yerla..mana la pernah bercuti ngan diorg2 semua nie....Risau gak saya x dapat nak menyesuaikan diri ngan semua...Tapi, alhamdulillah....,semuanya ok2 sangat......
Bertolak dari rumah dalam kul 8.45 n sampai kat Titian Indah Resort dalam kul 11.30 pg....
Pantainya cantik n bersih..memang bagus tuk mandi2 la..Masa kami sampai tue pun tak de orang lain..Juz kami2 jer...Maybe bukan masa cuti sekolah kot..Sebab tuela tak ramai..Tapi, makn petang makin ramai plk yang datang......
Chalet yg kami duduk pun ok......Kat luar ada tempat nak masak....So, kalau datang family tue, x perlu la nak risau pasal makanan..Beli jer lauk, blhla masak kat dapur..Senang jer kan???




















Nie semua gambar masa hr pertama kami..Malam tue ada BBQ...itu next entry yerk....

7 ulasan:

anum shukri berkata...

wah!wah!...nak pergi tak ajak pun...seronoknya...jauh tak dari sini?

shidah berkata...

ala kak....ciannyer....bak kata diorng, dia program underground..hahahaha..kitorg follow jer...klu dr sini lebih kurang 2 jam perjalanan la kak

Cik Senget berkata...

wahhh n honeymoon nih.. hahaha

shidah berkata...

yas - cepat2 kawin tau..hehehe

PutRee SeJiNjaNg berkata...

wah posing maut ekk korang hehheh..

shidah berkata...

tilla - tuela..biasanya malu2 nak bergambar..kali nie mcm kena rasuk lak..hahahahaha....

asrul berkata...

ha ha ha i kenel diorang ne...pasangan bahagia 2011...