Isnin, 28 Februari 2011

Cuti-Cuti Malaysia Part 3

Kita mulakan ngan gambar perempuan kuat makan nie yerkk..hehehehehe....
Hisy..pandai laki dia nie sabotaj bini dia kan..hakhakhak


Kaum Adam tukang bakar, kaum hawa tukang teman ngan tukang makan yerk..Adil kan???


Antara santapan kami malam tue...



Masing2 menunggu ayam dan ikan di bakar....


Tengok perempuan kuat makan nie....Dah bertambah gemuk dah sekarang nie.....
Hisy2..x patut betulla...Macam mana la majlis bulan 6 nie.....Ada ke x baju yang muat nie...ahakzzz


Emm..disebabkan siangnya dah penat main air, jadi kul 10 lebih mcm tue dah ngantuk..Mana taknya, ngan makan dengan tak ingatnya, lagi2 angin pantai yg mendayu..memang mengantuk..So, cepat2 cabut masuk bilik....Pandai2 la kaum lelaki tu mengemas kat luar....

2 ulasan:

PutRee SeJiNjaNg berkata...

uuwwwaaa ikan bakar...sedap tu...

shidah berkata...

mmg sedappp sgt