Rabu, 6 April 2011

Permata untuk Isteri


Permata (Untuk Isteri Ku)

Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

Dah lama tak dgr lagu nak teratak saya nie kan?Malam nie macam nak jiwang2 pulak...Search kat youtube, terdengar lagu nie...Ermm..lagu nie mmg best kan..N lagu nie gak merupakan lagu cinta antara arwah mama n abah saya....Romantik x parent saya?Ermm..mestila romantik... 

Dulu, saya selalu impikan suami saya seorang yang sangat romantik mcm abah saya....Alhamdulillah, walaupun x romantik sangat..Tapi, okla dari x romantik langsungkan?..hehehehe..
OKla....nak layan lagu dulu..
Selamat Malam semua..

3 ulasan:

azzey berkata...

sker lagu ni

☆ lieya latif ☆ berkata...

lagu lame ni shidah...mmg best sesekali layan lagu lame2 nie kan......

akak plak kalo hubby romantik ke tak romantik ke akak tak kisah sgt ...yg penting akak nak husben yg ringan tulang.....seb baik dpt yg mcm tu...

shidah berkata...

kak azzey - touchingkan lgu nie :)
kak lieya - hehehe..btul tue kak..bestkan klu dpt hubby ringan tulang nie