Selasa, 19 April 2011

Stress

Salam u olls.....Rindu saya x?hehehehe..ko ingat ko tue femes ker shidah oiii?????Tak perla..bg la mak verangan glemer yer........
Dalam mood tension nie sebenarnya.....
Bukannya apa... u olls tau kan yg minggu lepas saya g kursus kat IKOM kan?So, balik kursus kenala siapkan semuanya tue.....
Yang tensionnya tue, dengan line internet yang very2 slow, macam manala saya nak siapkan key in semua data2 nie kat sistem????
Betulla, saya boleh guna broadband saya sendiri, tapi masalahnya takkan la saya nak on9 24jam guna broadband saya tue..Masa cuti saya dan waktu malam saya berebut gak wat benda nie...Mujurla minggu nie hubby saya outstation, so dan gak la buat kat rumah..Kalau hubby kat rumah pasti saya tak boleh nak concentrate wat benda nie......Yerla, nak kena layan makan minum dia gak....Bukan nak berkira ngan jabatan, tapi boleh tak kalau bil bulan nie jabatan yang bayar??hehehehehehe..Bukannya apa, sebab bila saya key in, saya kena top up data volume bbnd saya nie..So, mesti bil saya bulan nie mencanak.......
 Dahla..x nak stress sangat.....Baik kita tengok ciptaan ALLAH nie kan?Indahnya......Nie gambar masa kat IKOM, Tanjung Kling, Melaka....

Dah nak g sambung key in data2 nie semua nie...Huhhhhhhhhhh..........

Tiada ulasan:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers