Rabu, 13 April 2011

Yeay dah boleh balik.....

Wah..sekejap jer kursus nie......Jap lagi tamat kursus dah boleh balik dah..Tak sabar nak balik rumah...Nak rehat2 kat rumah sendiri.....Malam tadi sakan berjalan ngan peserta2 kursus yg lain..G naik Menara Taming Sari ( namun saya tak naik ~~~ gayat )..Pastu jalan2 kat Dataran Pahlawan n lepak2 kat A&W.......Dah kenyang g naik river cruise lak.....Memang bestla...Lagi2 dah coursemate yg sama2 sekepala....memang tak kering gusi la ngan diorang nie...walaupun kebanyakannya mak2 n bpk2 orang, namun semuanya sporting......
Yang tak bestnya, ingatkan dah penat berjalan tue, malam boleh tidur nyenyak..namun...haram.....tetap gak tak tidur....Masalah betulla saya nie bila bertukar tempat tidur..Macam mana yer nie????
Erm...sori yer, saya tak sempat nak BW la.....Nanti balik rumah saya jenguk rumah kawan2 yerk...Apa cerita hot sekarang nie yerk????

4 ulasan:

ZanaNordin berkata...

wah...kemain gi kursus siap jejalan kat bandar melaka erkk
tp akak pun kalau kursus kat ikom tu..
mmg harus ada seharian xtvt jejalan kat bandar melaka

azzey berkata...

akak pun dh mls je nk g course yg jauh2 skrg ni. klu tepaksa pegi , masa hr pertama sampai pun dh fikir bila le nak balik....hu3...

shidah berkata...

kak zana - ermm...kursus kali nie byk rehat sebenarnya...syurga sangat x der PT pagi..hahahahaha....Pusing2 bndar melaka, tp x beli apa pun...x der nafsu membeli....baik kan saya nie???/

kak azzey - tuela kak....bercinta rasanya nak g kursus nie..tp, bila dah sampai rasa best pulak..lg2 krsus kali nie sempoi..tu yg best tue....

♥ manje ♥ berkata...

dah cukup 7 hari ke kursus tu? =)

salam ziarah